Artykuł sponsorowany

Czym powinna wyróżniać się dobra agencja pośrednictwa pracy?

Czym powinna wyróżniać się dobra agencja pośrednictwa pracy?

Agencje pracy tymczasowej potrafią skutecznie prowadzić lub wesprzeć działania o charakterze rekrutacyjnym. Dysponują bazą danych pracowników o zróżnicowanych kwalifikacjach i są w stanie dopasować odpowiednich kandydatów do wybranych stanowisk pracy. Przeczytaj i dowiedz się, czym powinna cechować się dobra agencja, która rozwiąże twój problem z brakami personelu.

Czym cechuje się dobra agencja pośrednictwa pracy?

Sprawdzona agencja pośrednictwa pracy zwykle ma wiele pozytywnych opinii na forach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Świadczy to o jej rzetelności i profesjonalizmie, a także właściwie prowadzonych procesach rekrutacyjnych. Będzie to także dowód na bogate doświadczenie podmiotu – może świadczyć o wypracowanych procedurach i ogromnej wiedzy jego pracowników. To ważne z punktu świadczonych przez nich usług i jakości obsługi. Warto również wcześniej zweryfikować, czy podmiot ten posiada wpis do rejestru agencji zatrudnienia, prowadzony przez marszałka danego województwa. Tylko wiarygodne i rzetelne agencje mogą skutecznie i efektywnie przeprowadzić proces rekrutacji i selekcji. Dzięki temu ich klienci mają możliwość zatrudnienia wysoce wykwalifikowanych pracowników.

Przeczytaj również: Jak działa biuro pośrednictwa pracy?

Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając agencję pośrednictwa pracy?

Jak podkreślają specjaliści Agencji pośrednictwa pracy SEP Peeters, warto również poznać podstawowe informacje o firmie, z którą chce się współpracować. Najlepsze kadry pozyskiwane są z reguły dzięki wiarygodnym podmiotom, które stawiają na uczciwość wobec pracowników i klientów. Warto pamiętać, że dobra agencja pośrednictwa pracy ma indywidualne podejście do każdej osoby. Mimo że często otrzymują podobne zlecenia, powinny działać w sposób niepowtarzalny i staranny. Rutyna pracowników może być czynnikiem, który nie przyniesie agencji sukcesu. Sam personel agencji powinien być doświadczony i mieć bogatą wiedzę. W wielu przypadkach od osób zajmujących się HR-em wymaga się znajomości języków obcych, niezbędnych w prowadzeniu rozmów i testowania kandydatów do pracy. Dobrym pomysłem jest sprawdzenie agencji pod względem jej portfolio. Wiele informacji można znaleźć na jej stronie internetowej. Szczególną uwagę należy zwrócić na dotychczasowe sukcesy firmy, efekty największych rekrutacji, wdrożone procesy.

Przeczytaj również: Czym różni się delegacja od podróży służbowej?

Przeczytaj również: Jak działają agencje pośrednictwa pracy?

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.