Artykuł sponsorowany

Jak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną w języku angielskim?

Jak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną w języku angielskim?

Biegła znajomość języka angielskiego często stanowi przepustkę do zdobycia wymarzonej pracy. Pracodawcy nierzadko decydują się na sprawdzenie tej umiejętności u przyszłych pracowników już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej. Mając to na uwadze, kandydaci ubiegający się o zatrudnienie w danym przedsiębiorstwie powinni pomyśleć o odpowiednim przygotowaniu się rekrutacji. Dowiedz się koniecznie, jak to zrobić.

O czym trzeba pamiętać, przygotowując się do rozmowy rekrutacyjnej po angielsku?

Rozmowa kwalifikacyjna to zazwyczaj bardzo stresujące dla kandydata wydarzenie. Świadomość konieczności posługiwania się językiem obcym w trakcie dialogu działa deprymująco na wiele osób, wzbudzając w nich poczucie niepewności. Faktycznie, jest to trudne zadanie, można jednak rzetelnie przygotować się do niego, pamiętając o kilku kluczowych kwestiach. Warto mieć świadomość, że rozmowy rekrutacyjne (także te prowadzone w języku angielskim) realizują pewien określony schemat. Ich głównym celem jest sprawdzenie kompetencji oraz komunikatywności danej osoby. Przed udaniem się na taką rozmowę warto podszkolić swoje umiejętności językowe, choćby poprzez kursy intensywne z języka angielskiego prowadzone w Konstancinie lub innych miejscowościach. Dobrze jest też zawczasu przypomnieć sobie najważniejsze zasady gramatyki oraz różne często używane w języku angielskim słówka oraz zwroty. Zaleca się także o zadbanie o wcześniejsze przygotowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane kandydatom pytania dotyczące np. wykształcenia, doświadczenia zawodowego, jak również osobistych zainteresowań.

Jak zachowywać się w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej?

Podczas rozmowy rekrutacyjnej prowadzonej w języku obcym bardzo ważne jest posługiwanie się nim w trakcie całego dialogu. Niedopuszczalne jest przechodzenie na język ojczysty nawet wówczas, gdy kandydat nie zna angielskiego określenia jakiegoś pojęcia. W trakcie wymiany zdań z rekruterem nie można zbyt długo zwlekać z odpowiedzią na zadane pytanie. Specjaliści z takich placówek, jak szkoła językowa Bradbury English School z Konstancina, wskazują na konieczność płynnego mówienia i budowania zdań. W przypadku niezrozumienia zadanego przez rekrutera pytania warto poprosić o jego powtórzenie bądź doprecyzowanie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.